Klachten

De zorggroep Beter in Bommelerwaard vindt het belangrijk je zo goed mogelijk van dienst te zijn. We werken volgens de wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (WKKGZ).
Wanneer je niet tevreden bent over de zorg,  bespreek dit dan allereerst met je behandelaar. Geeft dat geen oplossing over de zorg geleverd vanuit de zorggroep, neem dan contact met ons op.

Melden van een klacht over de zorggroep

Je kunt de klacht schriftelijk indienen via het klachtenformulier.
Je kunt dit formulier via de website downloaden,  printen en opsturen naar de zorggroep.
Vul het formulier volledig in, zodat we je klacht snel in behandeling kunnen nemen. Binnen 10 werkdagen mag je een reactie verwachten op je klacht.

Overige klachten

Heb je een klacht over een huisartspraktijk? Dan kun je je klacht indienen bij Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijn.

 

    Naam

    E-mailadres

    Klacht (download het bestand, en upload hem hier)